måndag

Då var det skolan igen.. Var faktiskt inte så jobbigt att stiga upp.
Gjorde inte så mkt på skolan, vi hade ju typ inga ''vanliga lektioner'', vi pratade mest bara osv.
Slutade halv två och åkte hem till mig med samuel!
Hahah, vi var så hungriga så vi stekte lite plättar, det var super gott! :)
Sen satt vi bara och såg tv osv, tog det lugnt!

Efter middagen så klädde jag på mig och sen for jag och pappa och hämta upp jillen och signe för att åka ut i skidspåret idag igen.
Var ganska jobbigt att åka idag, fast inte lika jobbigt som igår faktiskt.
Det var iaf kul att åka och sen var det jövligt skönt att vara ute och få lite frisk luft.

När jag kom hem så träna jag lite styrke, sen blev det duschen.
Efter det gjorde jag mig lite kvällsfika och satte mig vid tvn och titta lite mtv.
Har suttit vid tvn tills nu och just nu sitter jag och lyssnar på en awsome låt, ska lägga ut den:)

Men nu ska jag gå och borsta tänderna och göra i ordning mig för sängen.
Tänka titta lite one tree hill också, känns som jag behöver det haha;D
Aja, godnatt, ha det bra!


Han är så jävla grym på att sjunga, speciellt live.
Det är inte många som sjunger bra live, men han har en sånn
cool och fin röst så man börjar ju nästan böla när han öppnar käften x)
Btw så är det en as vacker låt!

If I could just see you
Everything would be alright
If I see you
This darkness would turn to light

And I will walk on water
And you will catch me if I fall
And I will get lost into your eyes
And everything will be alright


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0