Onsdag

Ja, nu är det ju torsdag om man ska vara petig, men berätta om vad jag gjort idag. (igår) haha.
Jag sov till halv tolv, gick upp och käka en ordentlig frulle.
Sen bar det iväg med mamma och moa till café rävarsten, retro var inte öppet.
Där var vi och fika och hade det trevligt med nåra vi känner.
Sen drog vi hem och jag fick vara lek-kompis åt noel hah.

Efter middagen så åkte vi till farmor för att fika igen.
Har nog minst gått upp 3kg idag ;s haha!
Noel, jag och Hannes lekte kurragömma i typ en timma och sen lekte vi med bilar jag och noel.
Haha, riktigt kul att få leka måste jag säga (a)
Fan så mkt energi små barn har?! Helt sjukt.

Stackars Jillen och Lina som är sjuk, krya på er sötnosar!

Imorgon ska vi kanske på inne badet om det är dåligt väder..
Rasmus slutar tidigt från hans jobb imårn så jag ska umgås med honom hela dagen.
Ska bli mysigt att få träffa honom, :)

Nu ska jag fan sova, gud så skönt!
Puss!



Noel och Hannes.


It's time to put this behind me, but you know, i really don't want to let you go.

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack gumman<3

2010-07-22 @ 13:04:48
URL: http://www.Liinnna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0