slöö söndag!

Igår så spelade vi på flakasands blues & rock festival!
Det var as kul, bra ljud, bra scen närvaro osv. Dock kanske det inte var den bästa sång/spel insattsen... men vi har nog aldrig haft en sådan utstrålning som igår.
Det var ändå mkt folk även fast vi var det första bandet ut!
Tror det var sålt närmare 2000 biljetter, blev nog mer.. Eftersom festivalen firar 20år.
Min pappa spelade första året som dom arangerade festivalen med sitt band :)
Så det var ju ett tag sen.

Idag tog jag och jill en riktig lång och välbehövlig sovmorgon.
Vi steg upp halv två!
Då gjorde vi lite våfflor till frukost.... Ovanligt ;)

Nu har jillen just dragit hem och jag ska försöka ta mig till duschen..
Klockan 17.00 blir det palt middag hos farmor.
Efter det så blir det Harry potter maraton!

kanske kommer ngn bild från igår kväll senare.
Puss!



Finns inga bilder utlagda från årets festival, men detta är ett tidigare år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0