torsdag

Jaha, idag har jag varit på inne badet med min pojkvän, hannes, noel, mamma, moa osv!
Jätte mysigt!
Fast det var jätte, jätte mkt folk så det var lite jobbigt..
Alla norrmän far väl dit antar jag, när det är dåligt väder osv.
Inne badet i boden börjar bli lite utnött måste jag säga..
Man har ju varit där rätt så mkt under sitt liv.

När vi kom hem så låg vi bara och tog det lugnt.
Rätt så skönt.
Sen åt vi massor med jordgubbar med grädde, super gott! :)
Rasmus åkte vid halv tio och då satte jag, mamma, moa och pappa oss framför tvn och kolla massa gamla filmer från när vi var små osv, en riktig familj kväll haha! Det var mysigt.
Man fick skratta en hel del kan man ju säga.

Nu ska jag sova, hoppas på bra väder imårn så man får sola och bada.
Har ju inte varit så många bra dagar denna sommar tyvärr.

Imorgon bär det iväg till josefine kemis stuga med massa bra och roliga människor.
Det ska bli jätte kul.
Tror vi får det super mysigt, vi ska väl bada, basta och massa annat :)

Godnatt, puss!


jag och jill förra sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0