uppdatering.

Det har ju varit lång helg denna vecka och har njutit som fan av den.
Kan berätta lite snabbt.

I onsdags var jag och jillen med hannes och alex, spelade lite kubb m.m.

I torsdags sände vi radio, spelade brännboll ett gäng sen hahah, var jag, jillen och person x uppe till 05.00=) Jag var inte ngt trött aså, måste ha varit övertrött. Plus att jag har kommit på att tiden går så förbannat snabbt på natten.. När man pratar också.. haha!

I fredags ville jag helst inte kliva upp ur sängen haha. Sen kom rasmus iaf och vi hade det trevligt. Kolla i fotoalbum, åt god mat, var ute på en liten prommis osv.

I lördags så var det ju så bra väder så vi solade lite och tog det lugnt. Var förbi lina en sväng och sen åkte vi till degerbäcken. Rasmus stor städade sitt hus och jag pluggade tyska.
Efter det så kom rasmus bror och hans tjej och käka middag med oss. Hahaha, rasmus och joel höll på med nå is flak och sen putta joel ut rasmus på ett flak och han kunde inte ta sig i land.. så det var bara att simma i land;D
Fan vilken panik han fick upp ur vattnet, vilket jag kan förståå eftersom det inte är många plus grader i vattnet.
Vi bastade och sen tog vi det lugnt, såg nån film osv.

Söndag
vaknade vi klockan halv elva när pappa ringde.. vi låg kvar i sängen i typ en och en halv timma och sen blev det lite frulle(y).
När jag kom hem fortsatte jag att plugga bajs tyska osv.
Nu ska jag ta en dusch och sen blir det sängen! Längtar inte till denna vecka precis! ;s

Ha det bra!



Person x!

 








Kommentarer
Postat av: jill

haha, snyggt med person x hahah!



Och ser att du blivit drägg/fordons bög ;)? what's up with the keps ? x) hahah <3

2010-05-17 @ 10:41:09
URL: http://jillholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0