'cause i love you

Nu behöver jag verkligen få ett jullov, det känns i hela kroppen att man är helt slut.
Jag har nog aldrig varit så trött som jag var idag i skolan, jag ville bara sova på varje lektion som vi hade.
Nog för att vi hade jävligt tråkiga lektioner man ändå.
Det känns som om jag har mycket som jag ska göra..
- Läsa en engelska bok
- Träna inför terminsuppspelet
- Matteprov
Haha, okej det kanske inte var så mycket.. Men det känns som om det är det.
Har ingen lust att läsa någon jävla engelska bok, har inte lust att plugga matte -.-
Seriöst, jag kommer inte att ha någon användning av matte?! Jag kommer ju i princip glömma bort allt som jag gjort i matten.. Vem fan kommer inte att glömma bort det?
Aja, nog pratat om matten.

Idag har jag varit på vårdcentralen och kollat upp min näsa, äntligen..
Så det blir nog att operera bort polyperna, läskigt.
Men det ska bli väldigt skönt, eftersom jag är täppt i näsan ungefär 24/7.
Sen åkte jag spela med tvåorna på infokonsert. Det gick väl bra.
Jag är ju inte så van vid att spela trummor inför publik precis. Men det funkar! 

För övrigt så håller jag på att längta ihjäl mig tills på fredag, då jag äntligen ska få se HARRY POTTER!!
Fyfan vad jag har längtat. Helt sjukt.
Ska bli spännande att få se vad som kommer att hända! Är så jävla taggad!
Jag är en riktig harry potter nörd och jag är stolt över det! ;) 

Annars i helgen så ska jag umgås med min underbara pojkvän.
Finns inget bättre och mysigare än att vara med honom.
Sen måste jag väl börja städa mitt rum, vill ju ha det ''julstädat'' och fint till första advent.

Fan vad tiden går snabbt btw, shit aså. Det känns som om det var nyss som vi börja skolan och nu är det redan jul snart. Fattar inte vars fan tiden tar vägen? ;s 

Neee, nu ska jag öva på min gitarrläxa och sen ska jag fan gå och lägga mig.
Har dock sovmorgon till tjugo över elva imorn, jippie! fan så skönt.
Aja, godnatt! :)
  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0