snart är dagen här..

..då jag äntligen ska sätta mig i biosalongen och få se harry potter!
Jag är helt uppspelt, längtar verkligen som fan!
Folk som har sett den säger att den är as bra, jag hoppas verkligen att den är det.
Förra filmen slutade ju med att Snape dödade Dumbledore, fan vad jag grät dåå..
Haha, jag kommer säkert börja böla i den här filmen också om det händer ngt hemskt, känslig som jag är.

Imorn är det skola iallafall, inte så jätte jobbiga lektioner..
Ska och spela med tvåorna på korpen också, fan vad jobbigt att gå enda till jävla korpenskolan från björknäs..
Hoppas det inte är så kallt ute då.

Sen på kvällen så blir det att gå ut och äta med mamma och pappa:)
Rasmus kanske också följer om han får sluta tidigare från jobbet.
Direkt efter det blir det då bio, mysigt!

Har nyss kommit hem från gymmet och ska ta en lång dusch nu.
Tror även att jag ska öva lite gitarr också :)
Godnatt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0