so old but also very new

   
2007.


Du är ganska ny för mig samtidigt som du har funnits i mitt liv mycket länge.
Det känns som att tiden bara runnit iväg, tiden med dig har gått så snabbt.
Men om man verkligen tänker tillbaka på hur små vi egentligen var när vi träffades så känns det som om jag känt dig i hela mitt liv. Vi har så många fina stunder tillsammans och fler kommer det att bli.
Jag fick se dig som en omogen, osäker och liten pojke bli till en mogen, målmedveten kille som snart är vuxen.
Jag är så tacksam för att jag har dig. Jag har aldrig träffat en person som är så omtänksam, snäll och glad.
Du är allt jag behöver, tack för att du är den bästa pojkvän som finns! ♥ 



2010.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0