Pain takes my hearts place

Estet fest på fredag.. Maskerad blir det och alla måste vara utklädda.
Haha, det är fan svårt att komma på vad fan man ska vara.
Men jag ska vara pirat, hehe, jag vet.. dålig fantasi men det blir nog bra.
Har köpt lite saker osv, ska försöka hitta nå kläder osv imorn.
Måste ju testa hur det ska se ut, får nog ta mig tid till det imorn också.
Jag tror det kommer bli jätte kul.
Ska bli spännade vad alla andra har valt att klä ut sig till.

Vi ska nog till amanda först och hänga där ett tag med nå goa människor och sen dra till festen.
Jag hoppas på en mkt trevlig kväll! :)

För övrigt så har jag sovmorgon imorn till 12.10.
Det ska bli otroligt skönt måste jag säga. Det var inte kul att kliva upp imorse när det var mörkt som natten utomhus, så imorn får jag sova lite längre, tack gud ;)

Aja, nu ska jag ta en dusch, godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0