snart fredag igen..

..vars försvinner tiden aså?
Den här veckan har bara flygit förbi, skönt är väl det men helgen brukar ju gå ännu snabbare ;s
Idag har vi haft sovmorgon till kl 12.10, det var iaf skönt!
Så har bara haft två lektioner idag. Matte och svenska.

Imorn ska jag få träffa rasmus, så jag längtar som fan:)
Vi ska nog till honom efter middagen och sen blir det att jag sover över där.
På lördag ska vi på middag till Linas familj och sen blir det spelning på bodensia.
Tror även att vi ska sova över ngt gäng hos ngn på lördag kväll!

Ikväll ska jag fara och träna på w-net.
Kan inte säga att jag är så speciellt taggad på det, men har inget val.

Igår bokade mamma en resa till turkiet!
Fan så skönt det kommer att bli. Dock så är det ju ett bra tag dit.
Inte förns den 15 juni 2011 bär det av haha!

Aja, nu ska jag käka och annat!
Pussbyye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0