varför går tiden så jävla fort?

Man hinner ju knappt reagera?!
Tiden bara rinner iväg och veckorna bara försvinner.
Vi har redan gått en månad i skolan, snart är det typ höstlov..
Sen är det jul och nyår, och sen kommer sommaren igen. Det känns som om hela året typ är tre månader långt.

I helgen har jag varit hos rasmus i kalix och kollat läget hur han bor osv.
Det var väldigt mysigt att bara vara han och jag.
Vi såg film, gick ut och åt, slöa på och käka lite godis.
Men dock så kändes det som om jag knappt hann komma dit så skulle jag hem.

Igår när jag kom hem så skulle vi repa, men signe hade glömt bort repet haha, eftersom hon och axel hade ett årsdag! Så grattis till dom :)
Själv så har jag och rasmus 3 årsdag den 28sep.

Mamma har suttit och kollat upp utlandsresor typ hela kvällen igår.
Resorna släpptes i tisdags och nästan alla resor till grekland är bokade :(
Så det kanske blir att åka till turkiet ist!
Vi har hittat nåra hotell som vi skulle kunna tänka oss att åka till.
Men då måste vi typ boka snart så att inte allt blir bokat.

Nu ska jag göra mig i ordning och sen dra till skolan.
Har nk och nuk, alltså naturkunskap och nutida konst sen blir det att dra och träna med mammi!
Pussbyye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0