Äntligen!!

Imorgon bär det av till turkiet!! Fan så härligt det känns. Det enda som suger är att jag inte fått min kamera..... Jävla elgiganten är ju SÄMST på att hålle de dom lovar. Dom sa att det skulle ta 2-3 veckor. Det har gjort det nu och igår fick dom in den på verkstaden... KUL. Plus att efter vi lämnat in den så tog det en vecka innan dom ens skickade iväg den till verkstaden. Hur jävla dålig får man vara?! Dom borde fan låna ut en kamera som man får låna när dom är så jävla sega.

Ikväll ska jag iallafall hitta på något men Jillen, sen måste jag packa klart det sista och taggaaaaa lite! ;-)
Jag kan fan inte beskriva hur mycket jag har längtat till detta och imorgon smäller det!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0