sommarlov!

Imorn är det sista dagen!! Gud så underbart, otroligt, jävla skönt. 6 dagar kvar till turkiet också. Kan det bli bättre? Är bara så grymt förbannad att min kamera är på lagning nu när jag vill kunna lägga ut bilder på bloggen osv. Men nej. Hoppas att den hinner komma hem innan vi åker till turkiet så att jag kan ta lite fina bilder där. Annars blir jag fan jävligt sur!

Ikväll ska jag, stina och jill sitta och försöka hitta lite insperation och skriva lite nytt material. Vi har fått en spelning där vi behöver material för 45min och det har vi ju absolut inte just nu... Lönen är dock jävligt bra så det är värt att göra ett ryck för att klara av dessa 45min.


Hejhej, här är vi om 6dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0