hej och go'dag



Jag suger på att uppdatera jag vet. Men jag har fan annat för mig än att sitta och dö framför en dator?!
Hehe. I fredags var vi ett gäng hos Jill och chilla på bara. Jag har inlätt ett godislöfte och det har varit svårt att motstå i helgen, särskillt igår kväll. Men jag ska fan klara detta. Ända fram tills sommaren. Jag får ju faktiskt äta nötter, frukt, grönsaker och glass, fast glass får jag bara äta två gånger i månaden haha. Diggar mina coola regler. Igår var jag och spela på lördagsrock i luleå. Det var för en gångs skull jävligt proffsigt, ljudet, ljuset allt var svin bra. Iallafall ljuset. Vi var klara vid tre tiden och då for jag och jill hem till mig för att slinga håret på mig. Det blev ett bra resultat tycker jag. Efter middagen åkte jag till degis för att umgås med min super söta pojkvän.

Ska snart dra på w-net för lite konditionsträning. Me like!
Ikväll blir det rep och annat mys med go tjejerna. Puss och snusk!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du får äta nötter glass osv, så äre det ju lugnt!! Då klarar man de lätt!

keep going.

puss

2011-03-13 @ 16:38:21
URL: http://juliaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0