tummen ner!



Rockkarusellen i haparanda - kan bara säga en sak. Amatörer. På hög nivå. Jag vet att vi inte är på den nivån där det är jätte proffsigt men man förväntar ju sig lite bättre arrangemang av en tävling som finns i hela sverige. Det var inte en person där. Förrutom nåra föräldrar + juryn. Ljuset gjorde det svårt för mig att se vad jag spela så det blev typ fel nåra gånger, inte bra. Vi var otajta, långt ifrån våran bästa spelning både till musik och utstrålning. Okej, nu ska jag inte klaga mer hehe. Ska bli spännande att få se poängen.

Kommentarer
Postat av: Johannes

Vill du tjäna lite extra pengar? Kolla isf in: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=649


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0