vi har iallafall tur med vädret..



Jag känner mig så otroligt stressad just nu. Det känns som om jag inte får en sekund ledigt. Är jag inte i skolan pluggar jag, eller tränar, eller repar. Det finns inte så mycket att välja på just nu. Har så jävla mycket plugg så det är fan helt sinnes sjukt. Konstigt att man känner sig låg och trött hela tiden?! Här kommer en liten lista:
- Matteprov v.11
- Naturkunskaps prov v.12
- Svenska debattanalys v.12
- Engelska bok utläst + bokprov v.12
- Svenska roman utläst + analys v.13
- Idrotts uppgift och redovisning v.13
- Nuko prov (rockhistoria) v.15 eller 17?
- Inså (alla veckor)
- Gemu (alla veckor)
Har jag glömt något?! Det har jag säkert. Det är så snurrigt i min skalle just nu så jag kommer knappt ihåg vad jag heter. Och det blir ju inte mindre stressigt med tanke på alla rep och spelningar vi har just nu. Aja, man får bita ihop och göra sitt bästa helt enkelt! Jag är iallafall helt utmattad nu. Vill gå och lägga mig. Men nej, jag måste göra svenska och inså + att jag måste ta en dusch. Sen kan jag få lägga mig i min sköna säng. Längtar! Ska ligga redo för att sova helst innan klockan 22.00. Hinner jag det?! Längtar tills fredag så jag får träffa min pojke! Godnatt och puss på er!

Kommentarer
Postat av: Stina

Ensemble uppträdande vecka 13. Tagga! ;-)

2011-03-16 @ 21:56:19
URL: http://stinawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0