vart ska man börja?

Skolan ger mig ångest. Känner inte alls att jag har ork och engagemang till att ens försöka anstränga mig att göra saker (även fast jag biter ihop och gör det iallafall) Som min fina lista här..
- Tisdag 17 april: Gemuprov
- Måndag 23 april: samhällsprov
- Onsdag 25 april: svenska nationella
- Fredag 4 maj: engelska nationella
- Måndag 7 maj: svenska nationella mutligt tal
- Onsdag 9 maj: engelska nationella
- Tisdag 22 maj: matte nationella

Blääääääää.... Plus att man har alla inså läxor, bandet, vänner, träning, en pojkvän... ETT LIV! Så vill man ju gärna klämma in ett jobb också. Jag vill verkligen ha ett jobb. Kan jag inte ha tur att få ett då? Kan ingen höra av sig nu? Är trött på att vänta och vänta.. Vill ju inte vara pank!

Ikväll väntar en tripp till Luleå och UpSweden för ett möte. Efter det ska jag se inför eurovision. Det är så intressant att höra alla låtar, jätte mysigt att se på också! Måns zelmerlöw är med såg jag, hehe mums! Men nu ska jag göra ett seriöst försök att plugga Gemu och göra klart en tråkigt engelska uppgift! Byyye!



Så otroligt söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0